مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل گلدان آپارتمان 2017

چه شگفت انگیز است که باغ گیاهان کوچک در خانه خود یا در آشپزخانه شما داشته باشید . این گل های تزئینی آپارتمان  نیاز به چیزی بیش از تلاش و مراقبتاز آن ها دارد ، فوق العاده آسان برای انجام دادن است . شما سبزی تازه حلق آویز هر زمان که شما به آنها نیازداشته باشد را دارید .

image029

گلدان ها را در پشت  سینک آشپزخانه قرار دهید تا از نور کافی پنجره آشپزخانه استفاده کنند . شما می توانید هر چیزی را برای کشاورزان استفاده کنید. با رفتن به فروشگاه های وسایل کشاورزی  و پیدا کردن انواع وسایل که  بسیار پرنعمت برای باغ پشت پنجره خود است .

image030

 

 

حلق آویز چیزی است که به شما فضای خیلی بیشتر را می دهد . ساخت بسیار خود  حلق آویز باغ گیاه عمودی خود را در داخل خانه خود را به ارمغان می آورد . همه شما برای این نیاز به انجام در خانه خود به برخی از قلاب و یک میله است. رنگ تمام عناصر در یک رنگ و یا در رنگ های مختلف به عنوان دوست دارید، تعمیر گلدان به قلاب و قرار دادن میله در پنجراست .

image031

در اینجا خلاقیت مبتکرانه است که برخی از مردم واجد آن است. این یکی تصمیم گرفت به نوبه عمودی IKEA نگهدارنده بطری شراب خود را به صورت افقی، موسیقی پاپ در برخی از گیاهان در عینک و تبدیل آن به یک باغ فوقالعاده مدرن داخلی گیاه، این کشاورزان خود آبیاری، یک راه بسیار خوبی برای باغبان تنبل برای لذت بردن از سبزی های تازه تمام زمستان که کاملا قادر به پرورش آن هستند .

image033

همه سقف و هیچ فضای دیوار، از این باغ حلق آویز که در آن گیاهان سبز به عنوان یک مکمل به معاصر عمل می کند. شما باید مراقب باشید به اینکه زیاد از حد آب به  گیاهان ندهید . و لذت بردن از بوی فوق العاده خواهد شد که از گیاهان کوچک خود را نشأت گرفته است .

image034

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.