مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

جدیدترین مدل گوشواره مجلسی

شیک ترین مدل گوشواره جواهر است که اساسا یک قطعه از جواهرات  است که معمولا به صورت یک جفت برای پوشیدن در  گوش موجود است ،گوشواره می توان برای هر دو گروه مردان و زنان اما مردان پوشیده معمولا می خواهم به پوشیدن گوشواره حجم کمی تنها در یک گوش و یا حلقه کوچک اما زنان شیک ترین مدل گوشواره جواهر  را دوست دارند .

مدل گوشواره و دستبند جواهر 2017

مد گوشواره

با گذشت زمان، به عنوان نوآوری به زمینه های مختلف زندگی می آید، به طور مشابه راه های طراحی جواهرات نیز تغییر یافت. در حال حاضر فن آوری های جدید برای ساخت طرح های فوق العاده و ابتکاری از طلا و جواهر در یک دوره بسیار کوتاه از زمان استفاده می شود. دانش مناسب در طراحی طلا و جواهر معمولا به طراحان مد کمک به ایجاد چیزی الهام بخش است. بنابراین، همه این در نهایت به سمت مد جدید از طلا و جواهر و گوشواره منجر می شود.

گوشواره برای زنان

اینجا ما می خواهیم برای نشان دادن برخی مجموعه گوشواره منحصر به فرد فقط برای خانم ها و دختران. آیا شما آماده برای کاوش در این مجموعه هستید ؟

گوشواره جواهر یاقوت 2017

مدل گوشواره جواهر 

 این مجموعه  شامل برخی از طرح های ویژه گوشواره که مناسب برای دورهمی و مهمانی های رسمی و غیر رسمی  هستند. مهمانی های اعیان و مجلل فارغ التحصیلی  است که اساسا یک جمع دانشجویی در انتهای سال آموزش و پرورش (سال آخر دبیرستان با) برگزار می گردد . برای ممانی فارغ التحصیلی  انواع خاصی از لباس استفاده می شود. بنابراین، شما همچنین نیاز به برخی از طرح های ویژه طلا و جواهرنیز دارید . من پیشنهاد می کنم شما را به استفاده گوشواره مدل از این مجموعه است.

مدل گوشواره عروس 2017

گوشواره عروسی

همراه با مهمانی فارغ التحصیلی ، برخی از طرح های ویژه ای از گوشواره برای جشن عروسی، عروس و ساقدوش عروس نیز به این مجموعه گنجانده شده است. بنابراین، عجله کنید و کشف کنید !

طرح از گوشواره ۲۰۱۷

همه طراحی گوشواره کاملا جدید و از ۲۰۱۷ مجموعه طراح طلا و جواهر انتخاب شده است.

گوشواره سبک قطره اشک 

شما می توانید به عکس ها که طرح قطره اشک عمدتا از گوشواره را شامل می شوند چرا که این سبک محبوب ترین در حال حاضر روز به همراه آن را به یک نقش حیاتی در جهت اضافه کردن برخی از نگاه معاصر به شخصیت شما بازی را ببینید.

طراحی لوستری شکل  نیز در اینجااست . بهتر برای گرفتن یک نگاه جذاب و جذاب به علاوه سنتی نگاه خواهد بود.

گوشواره کریستال برای زنان 

بسیاری از گوشواره با استفاده از کریستال در رنگ های مختلف تزئین شده، اشکال و اندازه های به همین دلیل من این مجموعه به عنوان مجموعه گوشواره کریستال قرار داده ام .

سنگ مصنوعی بیرنگ و گوشواره برای خانمها

بدلیجات نیز به تزئینات برخی از گوشواره استفاده می شود. سنگ مصنوعی بیرنگ است که معمولا می افزاید لمس بسیار ظریف به طلا و جواهر که به همین دلیل استفاده از این مجموعه همچنین است .

گوشواره مروارید

برخی از گوشواره با استفاده از کیفی و ظریف مروارید نگاه آراسته شده است.

گوشواره ارزان

آیا در مورد روندمد  نگران نباشید، چرا که همه جفت گوشواره موجود در نرخ ارزان هستند. این مجموعه گوشواره بسیار زیبا برای دختران است. من امیدوارم که شما آن را خیلی دوست داشته باشید .

گوشواره مروارید 2017

شیکترین مدل گوشواره عروس 2017

مدل گوشواره آبی 2017

مدل گوشواره طلا آویزی 2017

مدل گوشواره بلند طلا مروارید 2017

مدل گوشواره طلا با سنگ 2017

گوشواره طلا با سنگ صورتی 2017

مدل گوشواره آویز نقره 2017

مدل گوشواره عروس 2017

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.