مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی مدل لباس ، مدل جواهرات ، دکوراسیون داخلی

مدل صندل بندی تابستانه دخترانه 96

گل احمد یک شرکت معروف پاکستانی است که شامل کارخانه های نساجی گل احمد است . این شرکت در ۱  آوریل ۱۹۵۳ تاسیس شده است . این سرویس شرکت برای مدت زمان طولانی و لوازم جانبی منحصر به فرد همیشه راه اندازی تاسیس شد. گل احمد نساجی شناخته شده است با توجه به پارچه لباس خود را در سراسر جهان است. اما در حال حاضر این شرکت افزایش شهرت در مجموعه کفش را دارد .

در اینجا، ما  به ارائه مجموعه کفش تابستانی توسط گل احمد می رویم . این شرکت مناسب فصل تابستان  کفش خانم ها را نمایش داده است . این کفش دارای تنوع زیادی مانند کفش های فانتزی، کفش کوچک، صندل، کفش تخت ، پاشنه گوه ای و بسیاری دیگر را ارائه کرده است . در فصل تابستان، بیشتر دختران  صندل و کفش های تخت را دوست دارند و می پوشند. صندل  پایان نامه کفش مناسب و شیک برای روزهای گرم می باشد.

برخی از کفش تخت ساخته شده با چرم خوب و برخی از چرم مصنوعی  و این با سگک شیک آراسته شده اند . برخی کفش های تخت  با عبور تسمه هستند و برخی صندل با تسمه مچ پا می باشد. برخی صندل های فانتزی و خوش تیپ های ساخته شده از چرم و تاب با دست  درجه یک و زیبا در بالا با تنها ضد لغزش است .

این کفش ها خنک، راحت و شیک است. این کفش در تطبیق چاپ مختلف با رنگ های روشن در دسترس هستند. این  مجموعه کفش تابستانی گل احمد مناسب برای لباس تابستان است.

new summer wear Street style dress

women gul ahmed summer shoes by gul ahmed

women wear shoes for summer

yellow and black color shoes for summer

yellow red and green color shoes

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.